Terima Kasih tuan Helper.. :)


alhamdulillah ..
Allah Ta'ala menemukan saya dengan seorang insan yang baik hati yang sudi mempertingkatkan mutu blog saya...

byk perubahan perubahan telah beliau lakukan di blog kembara daie ini...header, banner, dan semualah yg baru2 yg ada di tepi sebelah kanan dan bawah blog ini..

antara perubahan utama banner di bawah header..ada beberapa kategori yg akan memudahkan saya merujuk semula posting2 lama saya, dan memudahkan para pengunjung yang sudi singgah di sini utk sama sama berkongsi ilmu dan pengalaman...

semoga sahabat saya yg hanya mahu disebut sbg tuan helper dirahmati Allah, diberkati kehidupannya sekeluarga, dan dikira pekerjaannya membantu saya ini sebagai amal soleh yang bernilai di alam sana..saya berdoa moga saya juga diberi peluang dan kekuatan oleh Allah utk membantu beliau pula pada ketikanya nanti...

semoga Allah memberkati kita semua dan mengekalkan kita di atas jalan yg lurus dan benar. ameen..

0 komen: