Re-UnioN @ Nilai

Alhamdulillah baru-baru ini saya berkesempatan memenuhi jemputan seorang sahabat yang akan berangkat ke Jordan untuk melanjutkan pelajaran beliau. beliau adalah Ustaz Mohd Yusuf bin Ismail. sempena keberangkatan beliau, beliau telah mengadakan majlis jamuan di kediaman beliau di Nilai, Negeri Sembilan.

sungguh seronok dapat bertemu sahabat-sahabat yang sebahagiannya tidak ditemui sejak kami menamatkan ijazah, sambil bertukar-tukar cerita dan pengalaman tak ketinggalan isu-isu semasa.

kira-kira jam11 malam, saya sampai di stesen komuter Nilai. ust Yusuf terus membawa saya ke terataknya.
anak sulung ust yusuf, Abdul Fattah, 4. Ceria dan peramah orangnya.

anak kedua, Fatimah Az-Zahra. sedang menemai abi memeriksa tiket penerbangan ke Jordan.
bersama sahabat-sahabat seperjuangan yang insya Allah akan terus berjuang. dari kiri: Rozaidi Rusmin, saya, Mohd Yusof Ismail dan Mior Isfandi Mior Azizan.
sahabat kami yang tiba di malam hari- Usmukh. ustaz mukhtar@ lebih dikenali sebagai Bond. bersama-sama dengan anak sulungnya, Irsyad.
sambil menjamu selera (entah round ke berapa bagi saya hehehe) sempat berbincang isu-isu semasa, terutamanya isu di Mesir
hari sudah semakin gelap. masa untuk pulang.
Fatah mengiringi kawan-kawan abi pulang...jangan sedih fatah!!
anak ustaz mukhtar kita, Irsyad.

0 komen: